Informacja dot. organizacji zajęć w formie elektronicznej
Szanowni Państwo Studenci i Doktoranci,
przekazujemy informacje dotyczące prowadzenia zajęć w formie elektronicznej.
- Rekomendowane formy zajęć:
- praca w ramach kursów e-learningowych (wykłady, ćwiczenia) na platformie Moodle,
- wykłady prowadzone zdalnie (on-line) z użyciem odpowiedniego narzędzia: Moodle, zalecanej przez MNiSW platformy Navoica (https://www.navoica.pl/), Microsoft Teams, innej aplikacji/odpowiedniej wtyczki do Moodle,
w czasie rzeczywistym zgodnym z harmonogramem zajęć lub w innym terminie uzgodnionym między Starostą roku, a prowadzącym zajęcia,
- ćwiczenia prowadzone zdalnie (on-line) z użyciem odpowiedniego narzędzia: Moodle, zalecanej przez MNiSW platformy Navoica (https://www.navoica.pl/), Microsoft Teams, innej aplikacji/odpowiedniej wtyczki do Moodle,
w czasie rzeczywistym zgodnym z harmonogramem zajęć lub w innym terminie uzgodnionym między starostą roku, a prowadzącym zajęcia,
- video konferencje z użyciem komunikatorów: Skype, Facebook Messenger, WhatsApp, Viber TeamSpeak i innych,
- wykonanie zleconych prac przesyłanych drogą mailową (prezentacja, esej, analiza źródła,…).
- Inne możliwe formy zajęć:
- w przypadku seminariów dyplomowych, proseminariów, warsztatów badawczych – konsultacje indywidualne (on-line lub poprzez e-mail) w zakresie ustalonym przez prowadzącego zajęcia,
- konsultacje telefoniczne,
- w przypadku zajęć, co do których nie będzie możliwe zastosowanie (z powodów technicznych lub organizacyjnych) powyższych form, Dyrekcja IHiA podejmie decyzję o ich odpracowaniu w terminie późniejszym. Będą to jednak wyjątkowe, pojedyncze przypadki.
Praktyki:
Studentów realizujących praktyki zawodowe informujemy, że stosowne decyzje zostaną przekazane przez Kierowników praktyk.
Prosimy o przestrzeganie wyznaczonych terminów realizacji zadań. Gdyby z przyczyn zdrowotnych było to niemożliwe prosimy o indywidualny kontakt z prowadzącymi zajęcia.
Starostów wszystkich roczników zobowiązujemy do stałego kontaktu z prowadzącymi zajęcia, opiekunami roczników oraz do poinformowania studentów o konieczności bieżącego odwiedzania strony Instytutu,
z wyrazami szacunku i serdecznymi pozdrowieniami
Dyrekcja Instytutu Historii i Archiwistyki